miércoles, 8 de octubre de 2008

¿Autoestima? Sempre!

¿Como a xente é capaz de erguerse todolos dias coa autoestima a rás do chan?
Os que me coñecen, poden dar fé delo; se hai algo que me caracteriza (aparte dos meus defectos) é a miña queridisima autoestima. Non confundamos, eu non ando cós hombros medio metro detrás da cabeza, sacando peito coma un pavo real, senón, que me quero moito. A cousa está en non crerse mellor ca ninguén, pero a vez tampouco inferior a...

Dende cativo inculcaronme a idea de que se non te queres a ti mesmo, quen diantres te vai querer. Unha persoa satisfeita de sigo mesma ten maior aceptación social (non mal interpretares). Ao meu redor, o meu circulo de amigos, a xente coa que topas na rúa ou incluso coa que compartes mesa na casa, pasan a maior parte da sua vida queixandose disto, daqueloutro... como se un dia alguen cun corazón inmenso (e un bolsillo mais inmenso ainda), lles fose arranxar os problemas todos de golpe. Tempo atrás, lendo un manual de ventas dirixido a comerciais, topei cun parágrafo que dicia algo asì:
Un comercial, vende o mellor producto do mercado, a seguridade en si mesmo é o respaldo dunha gran compañia.

E digo eu... sé nesta vida, que pra todo nos vendemos (pra ligar, pra aparentar, pra fardar diante dos colegas, pra cairlle ben a sogra...), porque non aplicar este conto, facéndose a idea de que o producto a vender é un mesmo, e claro, un confía nun mesmo (xa temos 2 de 3), e o respaldo desa gran empresa, adxudicámolo a educación que teus pais, mestres, titores é abusóns tipicos do colexio che inculcaron, temos a formula exacta pra crer en nos mesmos, pra vernos igual que aos demais, e pra ser a mellor opción a comprares. A vida, está pra desfrutala, respetando a dos demais, claro, pero porque non desfrutala de bó humor e contento cun mesmo en vez de repetirnos cadansua mañan o mal que nos vai?

Querete a ti mesmo, e desfruta da vida, que son dous dias é tres festivos... xD

1 comentario:

Teogt500 dijo...

Bueno a mi me acabas de poner una sonrisa que no me cabe en la cara me gustó mucho y cuanto razon tienes amigo un saludo El Ingles